måndag 11 maj 2009

Bättre dag

Bättre dag idag. Inte lika uppriven, kanske snarare uppgiven. Men jag försöker begrava tankarna i översättning och Microsoft-terminologi för att slippa känna och tänka alltför mycket; och för att jag måste. Deadline imorgon och jag har tänkt klara av den också, för jag måste sätta igång med nästa del av Modesitt-boken (The Magical Engineer).
Tyvärr ser det ut som om det innebär att jag missar kvällens extrainsatta drillingklass för Callisto :( Jag såg verkligen fram emot lite Bellydance Bootcamp och att dansa ur mig allt från den senaste veckan, men jobbet måste tyvärr gå före. Nåja, sommarkurserna börjar om två veckor, så jag lär få svettas ändå...

Saknar. Saknar att sova tillsammans, saknar att äta frukost tillsammans och att skratta och prata tillsammans. Saknar.

1 kommentar:

nolla sa...

Hur går det för dig nu då?
Begraver du dig fortfarande i arbete eller har allt börjat komma ikapp mer nu?
Hoppas verkligen att du tar dig igenom det här med huvudet upp och fötterna ner..
Finns det möjlighet att hinna göra saker som du mår bra av också, bara för att inte tappa känslan över hur det känns när det är "lättare" och trevligare?
KRAM på dig