måndag 28 juli 2008

Blir så glad

Jag såg en tjej igår som jag inte hade sett på nästan ett år, och det gjorde mig så glad. Hon brukade vara jätteanorektisk och hade fått massor av behandling men inte riktigt tagit till sig den så att hon vågade släppa anorexin. Jag har bara träffat henne en gång, så jag känner henne inte, men hon gick i behandling med en kompis och jag vet vem hon är. Men nu var hon inte bara normalviktig utan såg verkligen schysst avslappnad ut och låg och solade i bikini. Jag vet att man inte behöver må bra bara för att det ser bra ut, men jag hoppas att hon mår bra. Det var liksom en helt annan energi runt henne nu och hon såg superbra ut. Fast hon var verkligen vacker förut också, men alldeles för smal.

Jag blir alltid lika glad när tjejer som varit dåliga så länge tar sig ur det!

Inga kommentarer: