måndag 13 april 2009

Namnbyte och ny adress

Det kändes som om min gamla blogg, som från början gick under namnet ViFinns-bloggen och var en fortsättning på min stödgrupp ViFinns! (en friskinriktad grupp för vuxna med ätstörningar som jag drev mellan åren 2001 och 2007), och som det senaste året ungefär har hetat Jag finns, har spelat ut sin roll. Jag kommer allt längre från den jagade, perfektionistiska, anorektiska och vilsna tjejen jag en gång var, och eftersom jag har bestämt mig för att ta en paus från min vardagsblogg, så känns det inte mer än rätt att flytta till en ny adress och fortsätta på ett lite bredare sätt. Därför blir det nu Livslust.

Jag är fortfarande engagerad i ämnen som rör ätstörningar, utseende, skönhet, självkänsla och psykisk hälsa, men jag är så mycket mer än så, och nu kanske det är läge att göra den här bloggen till något som även visar vem jag är här och nu. Inte bara djupa tankar, utan även en del ytlighet ibland.

Så välkomna hit, mina vänner!


1 kommentar:

M. sa...

Ändrat i länklistan :)