måndag 8 december 2008

Jag fick en bloggaward!

Allrafinaste Helena har gett mig en bloggaward. Jag blir alldeles stum och varm inombords när jag läser vad hon skriver:
Lisa - är alltså tjejen med tre bloggar :O Den jag följer mest är "Jagfinns"-bloggen. Lisa är tjejen jag skrev om här ovan. Tjejen som efter några års "frånvaro" äntligen är tillbaka i mitt liv.Hennes ord är fortfarande väldigt betydelsefulla för mig och hennes förmåga att sätta samman olika ord i fantastiska inlägg är om möjligt ännu bättre. Hon gör skillnad i mitt liv.
Lisa, jag vet att även du behöver en extra varm kram just nu. Jag finns här om det är någonting. Kramar och kärlek <3

Helena, om du visste vad dina ord värmer! Just nu känner jag mig vissa dagar verkligen tom och frusen och vet inte hur jag ska komma ur alltihop, men så kommer ljusstrimmorna i form av alla underbara människor och så känns det lite hoppfullare. Självklart kommer jag igenom det här och ut i ljuset igen. Jag har gjort det förr, det är bara en tidsfråga.

Massa kramar och mycket kärlek till dig och till alla ni änglar som lyser som stjärnstrålar på själens natthimmel och på ett ögonblick kan göra natten till dag. <3 <3 <3

3 kommentarer:

L sa...

ja låtarna är så vackra, och jag förstår inte att jag inte hade hört talas om Mazzy Star förrän för två veckor sedan! :)

Matilda sa...

sv; men det är ju egentligen bra att du sover när du inte jobbar! Det tar ju ett tag för kroppen att anpassa sig till medicinhöjning. Vilken är det du äter?

kramar

~Lisa~ sa...

L - visst är de bra! Letade efter mitt gamla MS-band igår men kan inte hitta det :( Får ge mig ut på nätet och leta skivor!

Matilda - Jo, det är bra för att jag antagligen behöver sova, men jag känner mig så improduktiv och det känns inte som om sömn är den bästa rehabiliteringen. Jag äter sertralin/Zoloft nu, för att det var det antidepp som hjälpte förra omgången. Så jag håller tummarna för att det ska hjälpa igen. Snart!

Kramar på er!