måndag 24 augusti 2009

Ny trailer för New Moon

Nedräkning pågår...
Jag vet, är jag inte för gammal för hela Twilight-grejen, bla bla bla. Men vet ni vad? Det är jag inte!
Ett tips när ni tittar på trailern: Det är bra att komma ihåg att andas. Jag drog visst efter andan under ögonblicket med Bella och Edward i början och märkte inte det förrän jag skulle dra efter andan igen vid Volterra-klippet. Att andas är bra.
Det enda som stör mig är att vargarna ser väldigt Narnia ut. Men de har tid på sig att retuschera dem. Hoppas jag. Annars kan jag stå ut. Det är inte som om det är för vargarnas skull jag väntar. Taylor Lautner må ha lagt på sig 15 kilo, till synes mest muskler, vara fantastiskt söt och ha en rätt så otrolig 10-pack på magen, men inget Team Jacob här inte... No, nay, never.

1 kommentar:

Hanna sa...

Svar: Tack så mycket! Det ska bli riktigt spännande. Det är redan lite nervöst, trots att det är hela två månader kvar innan det är dags...

No no no, man kan aldrig bli för gammal! Jag ser också fram emot Twilight. Sara berättade att det skulle bli en bio-träff i början av oktober, vi får väl göra om det lagom till Twilight-premiären i november!? :)